Kundeservice
Kontakter du os pr. telefon, kan vi til tider være svære at komme igennem til. Dette skyldes forsat ekstraordinær travlhed som følge af voksende efterspørgsel på værnemidler mod Corona. Vi opfordrer til, at du følger med her på siden, hvor du bl.a. finder seneste nyt omkring leveringstider, udsolgte varer samt svar på de oftest stillede spørgsmål til kundeservice. Finder du ikke et brugbart svar, er du meget velkommen til at ringe eller skrive en mail til os. Vi bestræber os på at svare hurtigst muligt, men grundet ekstraordinær travlhed, kan svartiden være op til 48 timer.
Prisregulering
På grund af verdenssituationen med coronavirus (COVID-19) oplever vi, at indkøbspriserne på forskellige varegrupper stiger uden varsel og med øjeblikkelig virkning. Årsagen er det meget høje pres på produktionskapaciteten samt en knap råvareforsyning og transport rundt omkring i verden. Det påvirker forsyningssikkerheden og presser prisniveauet op. Vi forsøger så vidt muligt at fastholde et normalt prisniveau men vi er dog stadig nødsaget til at tage et generelt forbehold for, at udefrakommende stigninger vil kunne give prisstigninger på ét eller flere af vores produkter. Vi vurderer indtil videre, at disse varegrupper er særligt udsatte:
- Handsker og personlige værnemidler (masker, dragter, skoovertræk, øjenværn m.m.)
- Desinfektion
Vi tager yderligere forbehold for, at andre varegrupper også kan blive ramt. Prisstigninger på vores produkter, uanset type, vil ske uden forudgående varsel og med øjeblikkelig virkning.
Varer med begrænsning
Vi opretholder driften og leverer varer i normalt omfang – men vi oplever også en meget stor efterspørgsel på produkter relateret til de særlige omstændigheder. Efterspørgslen har medført en usædvanlig stigning i ordrer på varer inden for værnemidler, handsker og desinfektionsprodukter, som vi desværre ikke kan efterkomme til fulde, og vi kan desværre heller ikke oplyse konkrete kommende leveringstider på alle disse. Værnemidler, handsker og desinfektionsprodukter m.v. vil derfor kun kunne bestilles i begrænset omfang – og enkelte varer vil ikke kunne tilbydes for øjeblikket.
Restordrer
Desværre er der for øjeblikket restordrer på forskellige personlige værnemidler, handsker, dragte, hånddesinfektion og overfladedesinfektion. Vi tager forbehold for, at flere varegrupper ligeledes kan ende med at komme i restordre. Så snart situationen omkring coronavirus normaliseres, forventer vi, at de berørte varegrupper normaliseres og leveringssikkerheden vil falde tilbage på et almindeligt niveau.
Leveringstid
Vi forventer, at den seneste tids initiativer om lukning af både danske og andre europæiske grænser vil give mindre forsinkelser af varer, som skal fragtes over landegrænser. Du kan derfor komme til at opleve, at vi har en lidt længere leveringstid end normalt på visse varer. Når varen er på vores danske lager og skal fragtes ud til kunder med dansk adresse, forventer vi ingen forsinkelse.
Ofte stillede spørgsmål under Corona
Kan jeg afgive en ordre på handsker, masker, dragte og/eller desinfektion på trods af restordrer?
Ja! Det er muligt at afgive ordrer på udsatte varegrupper – men grundet den store efterspørgsel vil der være begrænsning på mængderne vi kan efterkomme, og der vil være produkter, som det ikke er mulige at tilbyde pt.
Hvad kan jeg gøre, hvis jeg ikke har hånddesinfektionsmidler til rådighed?
Vi anbefaler hyppig og grundig håndvask med vand og sæbe. Vi anbefaler, at man læser sundhedsstyrelsens vejledninger om håndhygiejne og om rengøring.